Nowa, internetowa drogeria pojawiła się na polskim rynku. Sprawdź, co o niej wiemy

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Azeta – to internetowa drogeria, która od siedmiu lat funkcjonuje na Litwie, Łotwie i w Estonii. Teraz rozpoczyna swoją działalność także w Polsce. Marka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej Maxima Grupe, właściciela sieci supermarketów Stokrotka i e-sklepu z żywnością Barbora, którego klienci jako pierwsi mogli usłyszeć o nowej e-drogerii, którzy otzrymali również rabaty na pierwsze zakupy.

W ofercie e-sklepu znajdą się kosmetyki, suplementy diety, odżywki sportowe, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 różnych marek. Znajdziemy tu zarówno dermokosmetyki Vichy, La Roche-Posay czy Avene, jak i polskie marki Ziaja, Yope, Vianek, Sylveco, Annabelle Minerals czy Eveline. Firma postawiła na różnorodność i zapewnia, że będzie stale wprowadzać do swojej oferty rozmaite nowości, także z naszego lokalnego, polskiego rynku.

E-drogeria gwarantuje bardzo szybką dostawę i tym ma zamiar wygrać z konkurencją. Zakupy trafiają pod wskazany adres już następnego dnia (na terenie całej Polski), a w Warszawie jeszcze w dniu złożenia zamówienia. Wyróżnikiem mają być również konkurencyjne ceny.

Polski rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko i ma olbrzymi potencjał. Upatrujemy w nim duże możliwości rozwoju i ekspansji. Ponadto, podobieństwo polskiej kultury oraz położenie geograficzne Polski idealnie wpisują się w założenia naszej strategii biznesowej

mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu Azeta.

Pozostałe spółki z grupy kapitałowej Maxima Grupe, takie jak Barbora czy Stokrotka, osiągają na polskim rynku bardzo dobre wyniki. Dlatego też i w tym przypadku twórcy liczą na ogromny sukces.

Jesteśmy zdeterminowani i mamy bardzo ambitne plany. Szacujemy, że już w połowie lata uda nam się wypracować pierwszy milion ze sprzedaży, a do końca roku obroty Azeta.pl wyniosą 20 mln złotych

dodaje Justė Levčenkaitė, prezes Grupy Azeta, kierująca działalnością spółki w Środkowej i Północnej Europie.

Czy wygrają z największymi w Polsce drogeriami stacjonarnymi ze sprzedażą online, jak Rossmann, Hebe i Douglas oraz internetowymi notino.pl, e-drogeria.com i ezebra.pl? Okaże się już niedługo.

Przeczytaj też: Oto jedyna poprawna kolejność stosowania kosmetyków pielęgnacyjnych. Sprawdź, czy robisz to dobrze

Zdjęcie główne: Suzy Hazelwood/ pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Pielęgnacja włosów – jakie kosmetyki stosować do codziennych zabiegów?
Pielęgnacja włosów – jakie kosmetyki stosować do codziennych zabiegów?
Codzienna pielęgnacja włosów pozwala cieszyć się atrakcyjną fryzurą zawsze i wszędzie. Włosy są zdrowe, mocne i gęste.
Stylowe dodatki ślubne dla panny młodej
Stylowe dodatki ślubne dla panny młodej
Ślub to niezwykle ważne wydarzenie w życiu większości z nas, dlatego dokładamy starań, aby uczynić ten dzień niezapomnianym. W dniu ślubu pragniemy również wyjątkowo wyglądać, dlatego wybór odpowiednich dodatków ślubnych jest tak ważny. Stylowa biżuteria, torebka, buty czy welon, pomogą stworzyć wymarzony look, który zrobi wrażenie na wszystkich gościach.
Tomografia CBCT – przebieg i kluczowe informacje
Tomografia CBCT – przebieg i kluczowe informacje
Tomografia komputerowa to metoda diagnostyczna, która wykorzystuje promienie rentgenowskie, odkryte w końcu dziewiętnastego wieku.
Ostatnie wpisy