Jesień to pora roku pełna inspiracji, także tych modowych. Zobacz, które polskie marki przygotowały najpiękniejsze kampanie.
Polskie marki nie próżnują. W każdym sezonie oferują najlepsze rozwiązania, które zachwycają wielbicielki trendów. Bez wątpienia jesień jest doskonałą okazją do zaprezentowania najpiękniejszych kampanii. Najbardziej kolorowa pora roku kusi, aby nieco zaszaleć! Sprawdź polskie marki, które zwracają uwagę swoimi kampaniami na ten sezon.
Trudno znaleźć osobę, która nigdy nie kupiła niczego w Reserved. Śmiało można stwierdzić, że to jedna z najpopularniejszych sieciówek w Polsce. Dyrektorzy kreatywni marki nie zawiedli także tej jesieni. Reserved zaprezentowało piękne krajobrazy i wyjątkowe ubrania. Można je opisać jako połączenie klasyki z intensywnymi kolorami, obok których nikt nie przejdzie obojętnie.
Stonowane okrycia wierzchnie zestawione z cekinami – to jest hot trend! Swoją jesienną kampanię Reserved oparło na przeciwieństwach, które jednak tworzą wyjątkową całość. Zdecydowanie warto zajrzeć do sklepów tej marki!
Apart słynie z dbałości o to, aby kampanie firmy wyróżniały się. Tym razem także się to udało. Biżuteryjny gigant stawia na piękną i stylową jesień wraz z Kasią Sokołowską, która niejednokrotnie już promowała markę. Ambasadorka została sfotografowana przez Marcina Tyszkę w malowniczym otoczeniu wilanowskiego pałacu.
Kasia Sokołowska w odsłonie, którą można określić jako nowoczesny glamour, zachwyca! Jak sezon jesienny widzą dyrektorzy kreatywni Apartu? Firma stawia przede wszystkim na minimalizm i skupia się na kształcie koła. Nie brakuje również supermodnych zawsze motywów roślinnych. Kampania zdaje się zachęcać do samodzielnego komponowania biżuteryjnych zestawów, ale wszystko w duchu ponadczasowej elegancji.
Z kolei Wólczanka prezentację swoich jesiennych nowości opiera na motywie back to office. Klip z atrakcyjną parą świetnie bawiącą się w biurze robi wrażenie! Marka prezentuje dzięki temu elementy garderoby, bez których trudno obyć się po wakacjach. Koszule, marynarki, sweterki – a to wszystko w wyjątkowo luźnym klimacie office. Czyżby była to zachęta do zabawy modą? Chyba tak!
W tym zestawieniu nie mogłoby zabraknąć CCC. Wiodący brand koncernu, Lasocki, w nadmorskich rodzinnych kadrach stawia na ponadczasowy styl i maksymalną wygodę! Stonowane kolory przywodzą na myśl spokojne jesienne popołudnie i zachęcają do skorzystania z oferty CCC. Od teraz już nic nie zakłóci waszych wspólnych chwil – zapewnia producent. I my mu wierzymy!
Stonowane kolory i, najogólniej mówiąc, minimalistyczny szyk, znajdziemy także u Gino Rossi. Marka proponuje obuwie i dodatki w najlepszym stylu, w tym sezonie zapraszając nas do świata bardzo oszczędnego w wyrazie. Pożegnanie lata w stylu minimalistycznym – zdaje się, że o to chodziło dyrektorom kreatywnym marki. Bez wątpienia to się udało, bo zdjęcia zachwycają prostotą i dosadnością jednocześnie.
Zdjęcie główne: Godisable Jacob/pexels.com