,

7 marek z torebkami, z ofertami których warto być na bieżąco

7 marek z torebkami, z ofertami których warto być na bieżąco

Torebek nigdy za wiele – z tym stwierdzeniem zgodzi się niejedna z nas. Mniejsze, większe, ciemne, jasne, błyszczące, matowe, gładkie, we wzory. Na polskim rynku dostępnych jest mnóstwo wzorów i marek. 

Chylak

Zofia Chylak bez wątpienia należy do grona najpopularniejszych projektantek skórzanych torebek w Polsce, ale nie tylko, bo jej projekty coraz częściej są widziane również poza granicami naszego kraju – można je kupić między innymi w ekskluzywnym Net-a-Porter.

Od początku istnienia marki, czyli od 2014 roku, torebki są szyte w Polsce, ale z włoskich skór oraz dodatków. Modele powstają w limitowanych ilościach – w wielu przypadkach trzeba wręcz wpisać się na listę oczekujących.

Hitem marki Chylak jest torebka w kształcie półksiężyca wykonana z czarnej tłoczonej skóry.

Sabrina Pilewicz

Projektantka urodziła się w Wiedniu w rodzinie rzemieślniczej. Ukończyła Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Każda kolekcja skórzanych torebek jest ręcznie szyta i dopracowana w najmniejszym szczególe, a dodatkowo nazwy modeli nawiązują do włoskiej kultury, architektury i stylu życia.

Pilewicz tworzy bardzo różnorodne projekty – zarówno pod względem kształtu (te czasami są dość zaskakujące, jak na przykład kształt Atomówek znanych z bajki Cartoon Network), a także koloru czy faktury skóry.

MAKO

Marka stawia na wyjątkowość i indywidualizm, nie tylko w swoich projektach (oprócz torebek tworzy też buty), ale również w relacjach. Tworzy dla kobiet wymagających i świadomych własnego stylu, biorąc pod uwagę ich zdanie oraz opinię.

Spod ich skrzydeł wychodzą torebki w duchu surowego minimalizmu, o wysokiej jakości i przemyślanych detalach. Tu również w przypadku niektórych modeli trzeba zapisać się na listę oczekujących.

Daag

Ich nazwę można rozwinąć: D jak doskonałość, A jak ambicja, A jak atmosfera oraz G jak generacja. Marka działa od 1993 roku i przez ten cały czas konsekwentnie pnie się w górę, przykładając ogromną uwagę do każdego modelu torebki – ponadczasowego, a jednocześnie unikalnego, odpowiadającego różnym grupom wiekowym czy społecznym. Właściciel marki uważa, że wpływ na sukces, jaki odniosła, zawdzięcza w dużym stopniu atmosferze.

Daag zdobyło jeszcze większą popularność, gdy nawiązało współpracę z popularnym duetem youtuberek, czyli Kasią i Justyną z LoveAndGreatShoes, tworząc stale powiększającą się LGS Collection x Daag.

Corrado Martino

Rodzinna firma powstała w 2006 roku w Siedlcach i swoją nazwę wzięła od imion dwóch braci. Corrado Martino od podstaw szyje torebki wyłącznie z nowoczesnych skór ekologicznych, doskonale imitujących naturalną. Firma stworzyła między innymi pierwszą w Polsce torebkę z wegańskim certyfikatem VIVA Vege!

O środowisko naturalne dba też poprzez wysyłkę zamówień w opakowaniach nadających się w stu procentach do recyklingu.

Marka również podjęła współpracę ze znaną w świecie YouTube i social mediów Karoliną Stylizacje, co spotkało się z miłym przyjęciem.

Fabiola

To kolejna polska marka, która tworzy wyjątkowe torebki dla wyjątkowych kobiet, produkowane nie w hurtowych ilościach, lecz na zamówienie (tylko kilka jest dostępnych „od ręki”). Stawia na unikatowe projekty, szlachetne materiały oraz precyzję wykonania.

Fabiola pozwala na niemal niekończące się możliwości personalizacji. Można wybrać nie tylko imię czy inicjały, ale też zdecydować o kolorze podszewki, kolorze i fakturze skóry czy dodatkach, jak między innymi długości paska czy rodzaju zapięcia.

Atomy

Gdańska marka, której filozofia opiera się na racjonalnym zarządzaniu produkcją i zachowaniu wysokiej jakości przy poszanowaniu środowiska. ATOMY nie generują odpadów i każdy kawałek skóry jest ponownie wykorzystywany do produkcji mniejszych części. Wszystko jest szyte ręcznie. Ponadto firma korzysta wyłącznie z usług regionalnych producentów i dostawców. Inspiruje też do podejmowania świadomych decyzji zakupowych.

Tworzone przez nich torebki przyjmują uproszczone kształty okręgów, kwadratów, półksiężyców. Marka nie idzie ślepo za trendami – jej celem jest uniwersalna torba zamknięta w prostej formie, ponadczasowa i trwała.

Przeczytaj też: Te polskie marki produkują bieliznę, której nie będziesz chciała ściągnąć

Zdjęcie główne: Edward Berthelot/ Getty Images Entertainment/ Getty Images

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *