Choć „the mannei” ma dopiero kilka miesięcy, brand Sary Boruc już zdążył podbić serca zagranicznych klientek. Do grona fanów projektów z tą polską metką należy nie tylko Kendall Jenner, lecz również Elsa Hosk.
Fakt, że zagraniczne gwiazdy coraz chętniej sięgają po polską modę nie jest żadnym zaskoczeniem. Niesamowite jest jednak to, że wybierają one projekty z kolekcji brandu, który powstał dopiero niedawno. O czym mowa? Chodzi oczywiście o markę modową Sary Boruc.
Polska WAG od kilkunastu tygodni prezentuje światu swoje modowe prace. Ich efekty możesz podziwiać na onlinowych półkach sklepu „the mannei” lub… na Kendall Jenner i Elsie Hosk.
Jedna z członkiń rodu Kardashian-Jenner postawiła na skórzaną marynarkę, inspirowaną latami 70. Ta czekoladowa perełka pięknie podkreśla talię i może zamaskować nieco szersze biodra. Z kolei szwedzki Aniołek Victoria’s Secret zdecydował się na oversize’owy kożuch w odcieniu ciemnego brązu, który nie tylko ochroni przed siarczystym mrozem, lecz również doda niesamowitego charakteru nawet najprostszej, zimowej stylizacji.
Co sądzisz o tym projektach? Według nas to naprawdę piękne okrycia wierzchnie. Niestety jednak, by zostać ich szczęśliwymi posiadaczkami, trzeba robić skarbonkę – i to dużą… Płaszcz kosztuje bowiem 13500 złotych, a marynarka 7900.
Przeczytaj też: 5 polskich marek, które pokochały nasze koleżanki z zagranicy
Zdjęcie główne: Cindy Ord/ Getty Images Entertainment/ Getty Images