Nowa, internetowa drogeria pojawiła się na polskim rynku. Sprawdź, co o niej wiemy

Nowa, internetowa drogeria pojawiła się na polskim rynku. Sprawdź, co o niej wiemy

Azeta – to internetowa drogeria, która od siedmiu lat funkcjonuje na Litwie, Łotwie i w Estonii. Teraz rozpoczyna swoją działalność także w Polsce. Marka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej Maxima Grupe, właściciela sieci supermarketów Stokrotka i e-sklepu z żywnością Barbora, którego klienci jako pierwsi mogli usłyszeć o nowej e-drogerii, którzy otzrymali również rabaty na pierwsze zakupy.

W ofercie e-sklepu znajdą się kosmetyki, suplementy diety, odżywki sportowe, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 różnych marek. Znajdziemy tu zarówno dermokosmetyki Vichy, La Roche-Posay czy Avene, jak i polskie marki Ziaja, Yope, Vianek, Sylveco, Annabelle Minerals czy Eveline. Firma postawiła na różnorodność i zapewnia, że będzie stale wprowadzać do swojej oferty rozmaite nowości, także z naszego lokalnego, polskiego rynku.

E-drogeria gwarantuje bardzo szybką dostawę i tym ma zamiar wygrać z konkurencją. Zakupy trafiają pod wskazany adres już następnego dnia (na terenie całej Polski), a w Warszawie jeszcze w dniu złożenia zamówienia. Wyróżnikiem mają być również konkurencyjne ceny.

Polski rynek e-commerce rozwija się bardzo szybko i ma olbrzymi potencjał. Upatrujemy w nim duże możliwości rozwoju i ekspansji. Ponadto, podobieństwo polskiej kultury oraz położenie geograficzne Polski idealnie wpisują się w założenia naszej strategii biznesowej

mówi Mindaugas Raguotis, członek zarządu Azeta.

Pozostałe spółki z grupy kapitałowej Maxima Grupe, takie jak Barbora czy Stokrotka, osiągają na polskim rynku bardzo dobre wyniki. Dlatego też i w tym przypadku twórcy liczą na ogromny sukces.

Jesteśmy zdeterminowani i mamy bardzo ambitne plany. Szacujemy, że już w połowie lata uda nam się wypracować pierwszy milion ze sprzedaży, a do końca roku obroty Azeta.pl wyniosą 20 mln złotych

dodaje Justė Levčenkaitė, prezes Grupy Azeta, kierująca działalnością spółki w Środkowej i Północnej Europie.

Czy wygrają z największymi w Polsce drogeriami stacjonarnymi ze sprzedażą online, jak Rossmann, Hebe i Douglas oraz internetowymi notino.pl, e-drogeria.com i ezebra.pl? Okaże się już niedługo.

Przeczytaj też: Oto jedyna poprawna kolejność stosowania kosmetyków pielęgnacyjnych. Sprawdź, czy robisz to dobrze

Zdjęcie główne: Suzy Hazelwood/ pexels.com

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *