Dłonie są naszą wizytówką, a pomalowane paznokcie sprawiają, że wydają się być jeszcze bardziej zadbane i eleganckie. Prezentujemy polskie marki kosmetyczne, które dobrze wiedzą, jakie cechy powinien spełniać idealny lakier.
Marka powstała w 2003 roku i od początku działała według trzech zasad – dbania o potrzeby kobiet, podążania za trendami oraz dostarczania nowości. Na ten moment kosmetyki Golden Rose są eksportowane do ponad 90 krajów na całym świecie.
Uznanie konsumentek zyskała nie tylko ze względu na niewygórowane ceny, ale przede wszystkim za świetny stosunek tej ceny do jakości. Kolory są wyraziste, mocno napigmentowane, wielokrotnie wystarczy już jedna warstwa, by pokryć całą płytkę paznokcia, a do tego jeszcze wygodna forma aplikacji dzięki zastosowaniu szerokiego pędzelka.
Firmy-siostry, których produkty są dostępne w sieci drogerii Rossmann. W swoim asortymencie posiadają najróżniejsze kosmetyki do makijażu, ale wszystko zaczęło się właśnie od lakierów do paznokci. Wibo i Lovely skutecznie obalają mit, jakoby dobry kosmetyk musiał być drogi. Tutaj za niewysoką cenę otrzymujemy mnóstwo kolorów, wykończeń, a przy tym nowoczesne opakowania i świetną trwałość.
To jedna z najbardziej cenionych i znanych polskich marek, która posiada salony w najbardziej prestiżowych miejscach na sześciu kontynentach. Inglot był partnerem makijażowym broadwayowskich musicali, współpracował i dalej współpracuje ze światowymi domami mody.
Dużą sławą cieszą się nie tylko cienie do powiek, pigmenty i pomadki, ale również lakiery do paznokci wyróżniające się dużą odpornością na zmywanie naczyń czy mycie rąk. Do tego jeszcze dochodzi brak substancji toksycznych oraz szeroka gama kolorystyczna i łatwe rozprowadzanie lakieru na płytce paznokcia.
Kolejną wyjątkową polską marką jest Kabos, producent profesjonalnych produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci z dziesięcioletnim doświadczeniem. Pod swoim szyldem oferuje między innymi lakiery tytanowe, hybrydowe (o nieinwazyjnej formule, idealne dla wrażliwej i problematycznej płytki) oraz klasyczne (100% wegańskie, ekologiczne, „oddychające”). Wszystkie zapewniają idealne krycie, mocne nasycenie koloru i wysoką trwałość.
W tym zestawieniu nie sposób nie wspomnieć o lakierach hybrydowych, które zyskały ogromną popularność. Wiele kobiet zrezygnowało zupełnie z klasycznych lakierów na rzecz tych utwardzanych za pomocą lampy UV. Hybrydy tych trzech marek królują na polskim rynku kosmetycznym. Są doceniane za bogatą gamę barw, możliwość stworzenia dodatkowych efektów, szybkość malowania bez smug i zacieków, brak odprysków oraz trwałość sięgającą od trzech do nawet pięciu tygodni, co przy zwykłych lakierach jest nie do osiągnięcia.
Neonail od 2010 roku gości nie tylko w domach, ale również w profesjonalnych salonach kosmetycznych i ośrodkach SPA. Furorę zrobiły lakiery termiczne powstałe we współpracy z Dawidem Wolińskim oraz lakiery SIMPLE, czyli baza, kolor i top w jednym, wzbogacony dodatkowo o proteiny.
Semilac ma swoje korzenie w Polsce, jednak od początku pretendował do bycia marką globalną, co udało się osiągnąć. Ma swoje wierne fanki na pięciu kontynentach. Lakiery Semilac reklamowały Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak oraz liczne grono influencerek i youtuberek.
Indigo jest polską marką kosmetyczną o światowym zasięgu, obecną w ponad czterdziestu krajach. Siedzibę ma w Łodzi, a swój pierwszy salon otworzyła w 2011 roku. Z Indigo współpracowały między innymi Natalia Siwiec, Agnieszka Hyży oraz Sara Boruc.
Przeczytaj też: 7 polskich marek, które produkują świetne kolorowe kosmetyki
Zdjęcie główne: Moose Photos/ pexels.com